...Наприклад, вихід в "зоряний" світ Наталки Корольової розпочався саме в Києві, коли ми працювали над низкою пісень та музичною сюїтою, з якою вона дебютувала в письменницькій кав'ярні в Москві, де й залишилась ...
...Відчувши такий творчий потенціал, став більше уваги приділяти композиції, самотужки вивчати інструментовку, історію музики, музичні форми, тощо. Молодих фахівців в естраді майже не було,- а хотілося стати найкращим. Ще одним з дебютів була робота над музикою до дитячого телефільму «Женька-мушкетер» (1979). Відтоді, відчувши смак студії звукозапису, заангажував своєю музикою і Українське, і столичне, Московське телебачення. Гроші не надсилають досьогодні...
На той же час - початок 80х - припадає
«електронний» бум в нашій країні; тобто, зріст цікавості до синтезаторів.
Ставши флагманом того процесу, я чимало часу приділяв вивченню найновітніших
композиторських технік, їхньому застосуванню у власній роботі; неабиякий
інтерес викликала творчість старших колег - композиторів-електронників.
Адже кіно-музика - то файні гонорари! Своїм «технологічним» злетом певною
мірою зобов`язаний знайомству з Едуардом Артем`євим, котрий схвально поставився
до моїх експериментів. Водночас, з`явилось бажання поділитись власними
думками щодо поступу електронної музики в сучасному
світі, з приводу рок музики,
музичних технологій тощо. Кроком до літературного оволодіння тими думками
стало співробітництво з українськими виданнями: від журналу «Музика» -
де опублікував свою першу музикознавчу статтю - до журналів «Всесвіт»,
«Ранок», "Галас", газет «Молода гвардія», «КЗ»
та інших.
...Іще одним з «хобі» вважаю співробітництво
з Українським радіо, де на початку 80-х років виготовляв музичні програми
на хвилях радіостанції «Молода гвардія». Таким чином відбувалось своєрідне
взаємозбагачення: через знайомства з колегами-музикантами з усього світу
- Раві Шанкар,
Пет Метіні гурт
"Pink Floyd", Стас Намін, Олександр Градський,
Емі Стюард, Сюзі Кватро тощо, набувався певний світогляд, досвід; адже
в ті часи обсяг інформації в суспільстві щодо західної музики був свідомо
обмежений! З іншого боку, винятковий характер тих знайомств, зустрічей,
інтерв`ю, матеріалів викликав неабияку зацікавленість в самих засобах мас-медіа,
що стимулювало нові знайомства.
...З композиторського боку ті контакти
формували відповідні мистецькі пріоритети. І, якщо після вдалого співробітництва
з зірками на кшталт Едуарда Хіля, Ані Веске чи
Вахтанга Кікабідзе дехто назавжди залишився б стригти купони у пісні,
- мене тягнуло на нові обрії. При всій "зоряності" авторів-попсовиків я
не знаходив в собі сили писати ширвжиток. Зрештою з'ясував: рівень твоєї
професійної спроможності є саме таким, яким ти його собі уявляєш. Якщо
взмозі довести це всім - значить, ти - найкращий. Так воно і триває донині.